logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۹۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس:

ملت ایران کارنامه درخشانی در خلق حماسه‌های بزرگ دارد/ "جمعه" روز ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی است

ملت-ایران-کارنامه-درخشانی-در-خلق-حماسه‌های-بزرگ-دارد-"جمعه"-روز-ناامیدی-دشمنان-انقلاب-اسلامی-است

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا گفت: "جمعه" روز ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی است.

محمد عزیزی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت ماه اظهار کرد: کشورهایی که مردم‌سالاری از مهم‌ترین اساس‌های آن است انتخابات را بسیار پرشور و با حضور حداکثری برگزار می‌کنند و ایران اسلامی نیز جزو این کشورها است.

وی با با اشاره به کارنامه درخشان ملت ایران در خلق حماسه‌های ماندگار افزود: جمهوری اسلامی ایران در سال 57 با درایت امام خمینی (ره) بر پایه دموکراسی بنا شد و جمهوریت نظام ایران اسلامی توسط تمامی آحاد مردم مشخص می‌شود و بحث انتخابات در رتبه نخست دموکراسی قرار دارد و انتخابات پیش‌رو نشان از آزادی مردم در انتخاب سرنوشت خود و افراد منتخب خود است.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران روز جمعه دشمنان نظام اسلامی را ناامید خواهند کرد خاطرنشان کرد: در عرصه بین المللی کشورها حساب ویژه‌ای روی حمایت مردم از دولتها و مشارکت آنها در انتخاباتها دارند و در شرایط کنونی چشم دنیا به کشور ما است و هرچه مشارکت بیشتر باشد دشمنان عقب‌نشینی می‌کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات یادآور شد: رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات برای همه مسئولان و نامزدهای ریاست جمهوری لازم الاجرا، فصل الخطاب، راهگشا و روشنگر است  و در این رستا همه باید در مسیر منویات ایشان قدم بردارند.

عزیزی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بیان کرد: مهم‌ترین اسلحه‌ای که ما را در مقابل دشمنان بیمه می‌کند حضور گسترده مردم است بنابراین همه کسانی که به کشور و ملت علاقه‌مند هستند باید در روز جمعه برای بیمه شدن نظام و انقلاب پای صندوق های رای حضور یابند.

وی تصریح کرد: هر ایرانی با هر دین و مذهب و گرایشی که به کشورش علاقه‌مند است و دوست دارد کشورش پیشرفت کند و همانند گذشته زیر سلطه بیگانگان نباشد باید با حضورش در  امر مهم انتخابات حضور داشته باشد.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور گسترده و انتخاب اصلح نقطه مفیدی برای کشوری است، اظهار داشت: هر یک از جوانان و اقشار محتلف مردم می‌توانند هم نوعان و یا خانواده‌های خود را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند که امیدوارم این وظیفه را به شکلی فراگیر انجام دهند.

وی با اشاره فضای آرام کشور در آخرین روزهای انتخابات گفت: خوشبختانه دستگاه‌های مختلف مسئول در زمینه انتخابات به وظایف خود به خوبی عمل می کنند و این نوید یک حضور پروشور و عزت آفرین را می‌دهد که در این راستا نیاز است از تلاش زحمت کشان عرصه انتخابات نیز تشکر کرد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر